Twinkle | Digital Commerce

Wehkamp.nl: 'Enorme boost aan beauty en sport'

2017-05-27
180101
  • 1:05

Wehkamp.nl komt deze week met een soft launch van zijn nieuwe website. Een belangrijke wijziging is de uitbreiding van het aantal ‘werelden’, van drie naar vijf. Veel aandacht zal de komende tijd uitgaan naar beauty en sport, aldus CEO Paul Nijhof.

Nijhof vertelt over de plannen van Wehkamp.nl in de eerste Twinkle van dit jaar, die vandaag is verschenen. Over het aantal werelden zegt hij: ‘We hadden er drie: Fashion, Living en Elektronica. Na een uitgebreide trendanalyse hebben we de volgende vijf werelden gedefinieerd: Fashion – Home & Garden – Electronics, Entertainment & Houshold – Beauty & Wellness en Sports & Leisure. Vooral beauty en sport willen we een enorme boost gaan geven.’

De soft launch van het nieuwe Wehkamp.nl, uithangbord van Twinkle100-aanvoerder RFS Holland Holding, staat voor komende donderdag op het programma. In maart moet de nieuwe website definitief live gaan. De Mysteryshopper van Twinkle velde zijn oordeel over de huidige site van Wehkamp.nl. U leest hier over zijn bevindingen.

Het complete interview met Nijhof, die verder onder meer ingaat op het internationale speelveld, een interne restyling, acquisities en allianties, leest u in Twinkle 1-2011 (abonneer).