Paul Petermeijer, directeur van Twinkle-uitgever BBP, is een van de initiatiefnemers achter een nieuw crossmediaal platform voor de marketingcommunicatiebranche: PitchBlink.
De twee andere initiatiefnemers zijn Ronnie Overgoor (rechts op de foto), met wie BBP jaarlijks de bureaugids Pitch View uitgeeft, en Marc Stubbé (links), voormalig topman van Kobalt en grondlegger van Blinkmediacases.
Pitch View en Blinkmediacases komen begin 2010 voor de eerste keer uit als één platform: PitchBlink. PitchBlink wil naast de profielen van de volledige bureauwereld in Nederland eveneens het overzicht van alle communicatiecases van bureaus en exploitanten publiceren, inclusief cases van toonaangevende awards in de branche.
Samenwerkingen
PitchBlink is een samenwerking overeengekomen met Lenthe Publishers, uitgever van vaktitels als MarketingTribune, CommunicatieTribune en MarketingFacts. Daarnaast gaat onder andere NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, samenwerken met PitchBlink.
Pitch View en Blinkmediacases
Pitch View bestaat sinds 2007 en bevat op dit moment zo'n 350 bureauprofielen. Het geeft naast de website Pitchview.nl een jaarlijkse papieren bureaugids uit; de Pitch View Annual. Blinkmediacases is een online community waarbinnen het delen van communicatiecases centraal staat. Dit platform brengt media, adverteerders en bureaus samen en bestaat inmiddels uit meer dan driehonderd communicatiecases.
Tv-programma en diner
Op de agenda van 2010 staan, naast de lancering van Pitchblink.nl in januari en een papieren jaargids, onder andere een tv-programma voor adverteerders in samenwerking met Blue Shots TV en een maandelijks diner met adverteerders, exploitanten en bureaudirecties.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Twinkle-uitgever participeert in platform PitchBlink
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.