Twinkle | Digital Commerce

Nominatie Bol.com voor Retail Reclame Prijs

2017-05-26
170130
  • [nieuws]
  • 0:43

Bol.com is genomineerd voor de Retail Reclame Prijs. 'Het bedrijf is de enige echte online retailkandidaat onder de genomineerden', aldus het juryrapport.

Bol.com dankt de nominatie aan de gevatte wijze waarop de voordelen van online shoppen te zien zijn. Maar de jury prees ook de innovatie van het bedrijf. De verkoop van tweedehands boeken vonden zij een 'marketingtechnisch hoogstandje'. Bol.com genereert zo meer verkoop van nieuwe boeken en andere producten.

Meest opvallende campagnes van het afgelopen jaar
De Retail Reclame Prijs is een initiatief van Adformatie. Voor de nominatie selecteerden de juryleden opvallende retailcampagnes. Afgelopen week werden alle gesignaleerde campagnes bekeken en kwam de jury tot de lijst met nominaties. De andere genomineerden campagnes zijn BCC, De Bijenkorf, Suit Supply en WE. De winnaar wordt 31 oktober tijdens het Retail Jaarprijs Gala bekendgemaakt.

Bron: Adformatie.nl