Het grootste deel van het congresprogramma voor TCD is bekend. Bezoekers van de beurs - die van 24 tot en met 26 april wordt gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht - kunnen de congressen kosteloos bijwonen. De congressen spitsen zich toe op ontwikkelingen bij de drie peilers van TCD: Thuiswinkelen, DM en contactcenters.
Dinsdag 24 april van 10:30 tot 13:45
Het Thuiswinkel Congres 'Nieuwe dimensies voor de marketeer' staat onder leiding van Prof. Dr. Cor Molenaar en is georganiseerd in samenwerking met Thuiswinkel.orgen de leerstoel eMarketing & Distance Selling. Het congres is een mix van wetenschap en praktijk, met onder andere:
Virtuele Werelden, het begin van nieuwe communicatie?; Xander Zuidgeest, managing director van in10 Communicatie;
Is er leven na RFID?; Jan Vink, directeur ICT van BGN, eigenaar van de selexyz boekhandels;
Digitaal Dichtbij & Multichannel; Ruud Olthoff, manager Virtuele Rabobank.
Woensdag 25 april van 10:30 tot 12:45
Het Direct Marketing Congres 'Succesvolle klantgerichte bedrijfsprocessen: voorwaarden voor succes', onder leiding van Bo van der Puil, in samenwerking met DDMA en Janny Hoekstra, Hoogleraar Direct Marketing.
Onderscheidend zijn door klantkennis; SimiBajaj, Head of Real-Time Marketing, O2-UK
Klantoriëntatie: processen en attitude/mentaliteit; Robert Haverkamp, Senior Business Analyst van Informatie & Proces Management, ING MidCorporate
Met hart voor je klanten werken; Nico Rijkhoff, Manager CorporateCommunications en René Kemna, Manager Customer Relations, Multikabel.
Donderdag 26 april
Het Contactcenter Congres vindt plaats in samenwerking met VCN. Sprekers zijn onder andere Jacob Middeldorp, directeur KPN Contact en HüseyinGüngör, adviseur/ jurylid NCCA.
Naast deze congressen vinden doorlopend workshops plaats in de inlooptheaters en zijn er voor specifieke branches netwerkborrels.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Congresprogramma TCD bekend
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.