Twinkle | Digital Commerce

Search Engine Marketing Award uitgereikt tijdens congres

2017-05-26
  • 0:54

Op 1 februari 2007 wordt tijdens het Search Engine Marketing Congres voor de derde keer de Search Engine Marketing Award uitgereikt.

Bedrijven en organisaties kunnen via de website www.speldinhooiberg.nl tot 8 januari 2007 hun succesvolle zoekmachine-marketingcase inzenden om kans te maken op deze award. In 2006 was KPN.com(van zoekmachinebureau’s Bloosem Media / Reddion) de winnaar van de award.

Jury

De jury, bestaande uit zoekmachinemarketing experts waaronder Bert Wiggers (Startpagina.nl), Jeroen van der Wiel, Ric van Westhreenen (RoodlichtAlterNET), Rik Burger (PPMC), Keesjan Deelstra (Interneteffect) en Paul Petermeijer (BBP/Twinkle) beoordelen de ingezonden cases op strategie, creativiteit en effectiviteit.

Congres

Het Search Engine Marketing Congres geeft inzicht in de wereld van zoekmachines. Bezoekers worden geïnspireerd om aan de slag te gaan met zoekmachinemarketing. Ook krijgen zij een beeld over het gebruik van zoekmachines door zowel bedrijf als consument. Daarnaast worden er cases van bedrijven getoond die deze nieuwe vorm van marketing in de laatste jaren succesvol hebben toegepast. Het congres wordt georganiseerd door Media Plaza en Twinkle.