Bol.com is vandaag begonnen met de verkoop van speeldgoed op zijn site. De pure player groeit langzamerhand uit tot een online-warenhuis en heeft zijn navigatie aangepast om het assortiment overzichtelijk te houden.
Bol.com, nummer 4 in de Twinkle100, kondigt de veranderingen aan op het eigen weblog. Het bedrijf maakt een zelfde soort ontwikkeling door als Amazon.com, dat van online-boekenverkoper is geëvolueerd tot een soort one-stop-shop voor internetaankopen.
Bij de tijd
Bol.com heeft op zijn homepage ruimte vrijgemaakt om te verwijzen naar het speelgoedassortiment van thans 5.876 artikelen. De nieuwe navigatie, die is berekend op de toevoeging van meer productgroepen, is volgens Bol.com duidelijker, overzichtelijker en meer bij de tijd.
Fundament
'We proberen bol.com steeds gebruiksvriendelijke en toegankelijker te maken', aldus het blog-bericht. 'Hoewel deze wijziging een grote impact heeft op de uitstraling van de website, bouwen we met kleine stapjes voort op het fundament van 10 jaar bol.com.'
Drop-down
Nieuw zijn de uitgebreide drop-downopties in de menustructuur, waardoor sneller inzicht wordt geboden in de assortimenten van de verschillende categorieën. Ook zijn de productcategorieën opnieuw ingedeeld, waardoor deze nu logischer zijn en 'flexibeler voor de toekomst', aldus Bol.com.
Nieuw zijn de uitgebreide drop-downopties in de menustructuur, waardoor sneller inzicht wordt geboden in de assortimenten van de verschillende categorieën. Ook zijn de productcategorieën opnieuw ingedeeld, waardoor deze nu logischer zijn en 'flexibeler voor de toekomst', aldus Bol.com.
Telefoonartikelen vallen voortaan onder de hoofcategorie elektronica en alle boeken hebben vanaf vandaag één centrale entree. Verder hebben de fotoservice, de tweedehands boeken, magazine Bomvol, het weblog en de klantenservice volgens Bol.com een prominentere en gemakkelijker vindbare plek gekregen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bol.com komt met speelgoed en nieuwe navigatie
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.