Mediaplatform Manners heeft een eigen webshop gelanceerd: Manners Selected. Hier biedt het platform maandelijks tien lifestyledeals aan, gericht op mannen
Manners Selected bevat elke maand een handvol gadgets, kledingstukken en woonaccessoires. Denk aan sneakers, barbecues, koffiemachines en horloges. Hoofdredacteur Alrik de Jong noemt de shop een logische uitbreiding op de content die Manners al jaren biedt over onder andere carrière, gezondheid en entertainment. ‘We tippen onze lezers al jaren betaalbare lifestyleproducten. Nu bieden we die ook zelf aan, met zorg geselecteerd alsof we ze aan een vriend aanbevelen.’
Onderdeel van Mediahuis-strategie
Met Manners Selected volgt het platform het voorbeeld van andere Mediahuis-merken, zoals NRC en De Telegraaf, die eerder een eigen webshop begonnen. Ben Mulder, verantwoordelijk voor e-commerce bij Mediahuis, stelt: ‘We zijn blij dat we de redactie van Manners kunnen ondersteunen in het aanbieden van slimme en betaalbare lifestyledeals. Alles is erop gericht om de lezers van Manners.nl een soepele en inspirerende shopervaring te geven. We merken nu al dat de redactie haar doelgroep uitstekend aanvoelt, en dat versterkt ons geloof in dit model.’
Mediahuis is uitgever van verschillende toonaangevende kranten in Vlaanderen en Nederland. In België gaat het onder meer om De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, De Gentenaar, Het Belang van Limburg en Metro. In Nederland geeft Mediahuis onder andere De Limburger, NRC, De Telegraaf, Metro en de regionale dagbladen van Holland Media Combinatie (oa Noordhollands Dagblad) uit.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mediahuis breidt e-commerce aanbod uit met Manners Selected