PostNL heeft de afgelopen periode, van Black Friday tot en met vandaag, 18 miljoen pakjes in de Benelux verwerkt. Op de drukste dag werden meer dan 2,5 miljoen pakjes gesorteerd.
En de drukte is zeker nog niet over volgens PostNL, die aangeeft van Singles Day tot na Nieuwjaar webwinkels te helpen om online bestellingen op tijd bij de klant te krijgen. ‘Goed overleg met de ondernemers, hun medewerkers die de pakjes bezorgen en met de webwinkels is de sleutel’, meldt Rudy van Rillaer, managing director van PostNL België. PostNL geeft aan dat tijdens deze drukte 96 procent van de pakjes binnen een dag bezorgd was, mede dankzij de inzet van extra mensen en bezorging op zondag.
Vorig jaar kende PostNL in dezelfde periode piekdagen van meer dan 1,5 miljoen pakketten, dit jaar is die hoeveelheid dus flink toegenomen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
PostNL verwerkt 18 miljoen pakjes in drukke periode