Het sportkledingmerk lululemon is voortaan bij Zalando verkrijgbaar. Het merk wil meer Europese klanten en ziet in Zalando een geschikte partner voor het online aanbieden van het assortiment.
In het persbericht van Zalando is verder nog te lezen dat de lancering van de collectie bestaat uit een assortiment van fitness-, hardloop-, yoga- en lifestylekleding en -accessoires. Deze producten zijn al verkrijgbaar (of zijn dat binnenkort) op Zalando’s platform in België, Nederland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Finland, Italië, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië en Zweden. David Schneider, co-CEO van Zalando, is enthousiast over de samenwerking: 'Mode gaat over individuele expressie en je goed voelen, wat de gelegenheid ook is – inclusief sport. Dankzij lululemons innovatieve en inspirerende selectie van sportkleding, sluit een samenwerking met het merk hier perfect bij aan.'
In maart dit jaar gaf het platform aan dat het kleine merken gaat weren om ruimte te maken voor grotere merken met een duurzamer karakter. Volgens bestuursvoorzitter Robert Gentz was het assortiment van Zalando te groot en moest het beter worden afgestemd op de wensen van de klant.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando breidt assortiment uit met lululemon
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.