Topgeschenken Nederland BV is opgericht in 1999 en beschikt, onder de vijf merken Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl, Topgeschenken.nl en Topbloemen.be, over een breed scala aan producten. We spreken met Heleen Beukers, Manager Marketing en Category Management bij Topgeschenken, over de geschiedenis en uitdagingen van het bedrijf.
Begonnen vanuit een bloemenwinkel in Hoofddorp
Het bedrijf dat is begonnen met het bezorgen van bloemen wist al snel door te groeien. Na in 2015 Geschenkbezorgen BV overgenomen te hebben kon het bedrijf onder de vijf merken haar assortiment uitbreiden. Het uitgebreide assortiment is volgens Heleen niet het belangrijkste waar het bedrijf zich op onderscheid: “We schakelen snel met de regionale bloemist waardoor de producten snel geleverd worden, daarnaast is de kwaliteit van onze producten hoog en kunnen we ons onderscheiden met onze klantenservice. Punten die onze klanten als prettig ervaren”, vertelt Heleen.
Om deze klantwaarden met nog meer mensen te delen, is het volgens Heleen van belang om het stukje cross-sell tussen de merken te stimuleren: “We zijn bezig met het uitwerken en implementeren van een nieuwe e-mailstrategie, waarin cross-sell tussen onze merken verwerkt wordt. En ook staat hiervoor een loyaliteitsprogramma in de planning”, aldus Heleen.
Met Kiyoh vertrouwen uitstralen naar de consument
Topgeschenken is momenteel al meer dan 10 jaar lid bij Thuiswinkel.org en maakt ook gebruik van Kiyoh reviews: “Naast dat het Thuiswinkel Waarborg al vertrouwen uitstraalt, hebben wij hiervoor ook onze reviews nadrukkelijk op onze homepage vermeld. Dit geeft vooral voor onze nieuwe klanten een goed beeld van wat ze bij ons kunnen verwachten. We ervaren een hele fijne samenwerking met Kiyoh en daarnaast geeft dit ons inzichten van waar wij ons op kunnen verbeteren”, aldus Heleen.
Lees het gehele interview op thuiswinkel.org/Topgeschenken
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
De vijf merken van Topgeschenken
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.