‘Een uniek en onderscheidend product’, zo prijst Sjors van de Rijdt van Shiny Shop Nederland de nieuwe screensaver met afbeelding aan. Hij heeft patent op de techniek.
Een screensaver met afbeelding. Dat klinkt gek. Maar de afbeelding ‘verdwijnt’ zodra de telefoon aan gaat, zo vertelt mede-eigenaar Sjors van de Rijdt. ‘We hebben een techniek ontwikkeld waarbij we in het midden van de 0,3 mm dikte van de screenprotector kunnen laseren.’ Dat kan een afbeelding zijn, of een tekst, of een logo. ‘De afbeelding is goed zichtbaar als de telefoon uit is. Maar zo gauw je de telefoon gebruikt, is het licht van je beeldscherm zo sterk dat je de afbeelding niet meer ziet. En omdat we in de screenprotector laseren – dus niet aan de platte bovenzijde – voel je bij gebruik van je mobiel de afbeelding ook niet.’
Shiny-shop.nl is vooral bedoeld voor consumenten en bedrijven die kleinere aantallen willen kopen. Klanten kunnen er zelf hun foto of andere afbeelding uploaden, daar tekst aan toevoegen en vervolgens de screensaver bestellen. ‘We zijn enorm trots op deze techniek’, meldt de mede-eigenaar.
Grote organisaties benadert Van de Rijdt graag persoonlijk; hij ziet het product namelijk ook als sterk marketingkanaal. ‘Een mens kijkt gemiddeld 85 keer per dag op z’n mobiel, dus met ons product komt een logo of merk heel vaak voorbij. Dat wil elk bedrijf!’, weet hij. Zakelijke klanten kunnen ook de verpakking aan laten passen, zodat ze het product door kunnen verkopen. Zo kunnen bijvoorbeeld voetbalfanshops een screensaver met het logo van hun favoriete club verkopen.
De screensavers worden in-house gelaserd. Ook de verpakkingen worden binnen het bedrijf ontworpen. De orders worden via reguliere verzendpartijen bij de klant geleverd. Van de Rijdt adverteert op ‘de bekende kanalen. Maar we geloven dat de afzet van onze eerste orders snel grote bekendheid zullen genereren. Want ons product is leuk voor iedereen.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuw in de Markt: Shiny Shop
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.