PostNL heeft deze week aangekondigd enkele wijzigingen door te voeren die ervoor moeten zorgen dat de focus meer op e-commerce komt te liggen.
Het bedrijf gaat vanaf komend jaar de structuur en werkwijze daarop aanpassen. Ook zijn er enkele wijzigingen in het Executive Committee. Zo vertrekken directeur pakketten en logistiek Liesbeth Kaashoek en directeur commercie Arno van Bijnen bij het bedrijf. Zij zullen in het komende halfjaar onder andere zorgen voor de opbouw van de nieuwe organisatie.
PostNL zet deze stap omdat e-commerce een steeds groter deel uitmaakt van het bedrijf, daardoor komt er meer aandacht voor op bestuurlijk niveau. Ook komt er een vertegenwoordiger die verantwoordelijk is voor de internationale e-commerce activiteiten van PostNL. ‘Dankzij deze aanpassingen kan PostNL nog beter en snelle inspelen op ontwikkelingen in de digitalisering, innovatie, duurzaamheid en voldoen aan de verwachtingen van klanten en consumenten’, aldus het bedrijf.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
PostNL: focus meer op e-commerce
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.