Twinkle | Digital Commerce

Crisp zet in op België

2022-09-08
1000562
  • [nieuws]
  • 0:46

Online super Crisp presteert naar eigen zeggen beter dan verwacht op de Belgische markt. Het bedrijf begon daar enkele maanden geleden en geeft nu gas bij, onder andere met een televisiecampagne.

Volgens ceo Tom Peeters heeft het bedrijf na enkele weken al duizenden bestellingen per week en groeit dat door. ‘We ontvangen enthousiaste feedback over smaak en service, de twee factoren die wij heel belangrijk vinden. Ik was heel benieuwd naar de reacties in Vlaanderen, maar eigenlijk zeggen Vlaamse consumenten ons net hetzelfde als de Nederlanders.’

De komende tijd wil Crisp verder inzetten op bekendheid bij onze zuiderburen. Zo komt er een reclamecampagne op televisie en in bushokjes, daarnaast werkt het bedrijf samen met de Belgische chef-kok Sofie Dumont.

Crisp begon in juni in België, specifiek de regio Brussel, Gent, Antwerpen en Leuven.