MamaLoes heeft een nieuw e-commerce platform in gebruik genomen waarbij de eerste stap wordt gezet richting een marketplace.
Het nieuwe platform maakt het voor de webshop mogelijk om de langgekoesterde wens voor het starten van een eigen marketplace te verwezenlijken. Zo laat Loes de Volder, oprichter van MamaLoes, weten in een persbericht: ‘Dit is een belangrijke stap richting een eigen marketplace. Maar dan wel een waarbij de klantbeleving centraal staat en waar onze klanten blij van worden. Marketplaces die alleen voor de laagste prijs gaan, zijn er al genoeg.’
MamaLoes draait vanaf nu op Shopware 6 en werkte daarvoor samen met Zeo, Huis voor Online marketing en Webdevelopment. De API-first opbouw van Shopware maakt het voor de shop mogelijk om op termijn een eigen marketplace te starten. ‘Bij aanvang van de ‘bouwwerkzaamheden’, eind 2019, stond Shopware 6 nog in de kinderschoenen. Zeo heeft 52 maatwerk integraties gebouwd om het platform de klantcentrale beleving te geven waar MamaLoes voor staat,’ aldus het bedrijf.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
MamaLoes maakt transformatie naar marketplace
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.