Babywarenhuis MamaLoes betrekt een nieuw logistiek centrum van 10.000 vierkante meter. Het nieuwe centrum moet bijdragen aan de verwachte internationale groei.
Met de nieuwe locatie komt er een einde aan de verdeling van de logistiek op meerdere deellocaties en geeft het startsein voor een nieuwe groeifase. Het 10.000 vierkante meter grote logistieke centrum heeft een hybride inpakstraat en mogelijkheden tot uitbreiding van het assortiment met nieuwe productgroepen. Daarnaast investeert het bedrijf in het veroveren van een grotere internationale marktpositie.
Directeur Loes de Volder licht in een persbericht toe: ‘Grenzen vervagen. De wereld is de markt. Het enige wat we moeten doen is die markt bedienen. Over de gehele wereld zijn jonge gezinnen die we kunnen helpen met ons unieke assortiment, ons sociale DNA en onze persoonlijke betrokkenheid. Betrouwbaarheid en kwaliteit zijn daarbij onmisbaar. Met dit nieuw logistiek centrum kunnen we hier maximaal op inspelen en onze groeiambitie verwezenlijken.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuw logistiek centrum voor MamaLoes
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.