Tuinmeubelspecialist Kees Smit Tuinmeubelen maakt sinds kort gebruik van digitale prijskaarten om zo de prijs online en offline gelijk te houden.
Het bedrijf zegt de eerste in zijn branche te zijn die gebruikmaakt van deze kaarten. Naast een prijs die altijd up to date is kunnen klanten in de winkels via een QR-code of via NFC meer informatie krijgen over een product. Volgens Kees Smit Tuinmeubelen is de investering onderdeel van zijn omnichannel-strategie: ‘Het is namelijk niet ongebruikelijk dat een klant kijkt wat het product online kost terwijl hij of zij in de winkel staat.’ Volgens het bedrijf was het daarnaast een tijdrovende klus om papieren prijskaarten aan te passen.
De retailer laat daarnaast weten in de Experience Store in Almelo een 4D inspiratiezone te hebben geplaatst. Eerder plaatste het bedrijf als interactieve merkschermen in de winkels. Het is de bedoeling dat andere vestigingen ook van een 4D zone worden voorzien.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Kees Smit Tuinmeubelen zet digitale prijskaartjes in
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.