Twinkle | Digital Commerce

Etos introduceert abonnementen

2020-08-05
1000562
  • [nieuws]
  • 0:45

Drogisterijketen Etos werkt achter de schermen aan de introductie van abonnementen. Dit najaar staat dit op het programma, vertelt Etos’ VP e-commerce en marketing Noor de Bruijn aan Twinkle.

‘Denk bijvoorbeeld aan een luierabonnement. Daar hebben we onlangs al testen mee gedaan. Maar ook vitamine leent zich hier misschien goed voor. We willen verschillende abonnementstypen aanbieden; voor verschillende doelgroepen een ander aanbod. Zo hebben we ook een b2b-propositie, waarbij we kinderdagverblijven voorzien van luiers en zonnebrandcrème. Maar ook – om nog even in coronasferen te blijven – zeepdispensers en mondkapjes zijn wellicht interessant voor b2b. Mooie dingen, toch?’

Het hele interview met De Bruijn lees je terug in de nieuwste Twinkle-editie (nummer 7) die in de laatste week van augustus verschijnt. Meer informatie over een abonnement op deze vaktitel staat hier.