Twinkle | Digital Commerce

Albert Heijn wil nóg efficiënter rijden en introduceert Buurt Bezorgbundel

2025-03-03
1000562
  • [nieuws]
  • 0:52

Klanten van Albert Heijn met een bezorgbundel kunnen hun boodschappen voortaan efficiënter laten bezorgen. De supermarkt breidt de bestaande Buurtroute uit met de Buurt Bezorgbundel.

De Buurtroute, die anderhalf jaar geleden werd geïntroduceerd, koppelt bezorgmomenten van buurtbewoners aan elkaar. Klanten kunnen bij het plaatsen van een bestelling kiezen voor een bezorgmoment waarop al een bezorger van Albert Heijn in de buurt is. Dit bespaart hen bezorgkosten en de supermarkt bezorgkilometers.

Met de uitbreiding van deze optie kunnen klanten met een bezorgbundel onbeperkt boodschappen laten bezorgen op ‘buurtmomenten’ voor 7,99 euro per maand. ‘Met deze bezorgoptie besparen klanten met een Bezorgbundel op bezorgkosten en kilometers’, zegt Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn. ‘Daarnaast spelen we in op de groeiende vraag naar online boodschappen. Klanten kunnen met dit abonnement ook een vast bezorgmoment kiezen en tot drie weken vooruit bestellen.’

Volgens Albert Heijn heeft de supermarkt in 2024 al 600.000 kilometer bespaard met de Buurtroute.