Restaurantboeksite TheFork heeft zijn aanbod restaurants uitgebreid met 4.000 sterrenrestaurants. Dat komt door een samenwerking met de Michelingids, die eind vorig jaar werd aangekondigd.
Het aanbod van de Michelingids-restaurants is via speciale banners, filters en labels op de site en in de app van TheFork terug te vinden. Voor de Michelingids is de samenwerking een manier om zijn aanbod naar een breder publiek te brengen, terwijl TheFork juist een wijdere selectie aan restaurants kan tonen op zijn platform.
Tegelijkertijd met de aankondiging van de samenwerking tusesn TheFork en de Michelingids, in december vorig jaar, maakte het platform ook de overname van de boekingssite Bookatable bekend. Begin dit jaar kwam er ook kritiek op het platform. Zo zouden de daadwerkelijke recensiecijfers op zijn platform afwijken van de getoonde cijfers op de site. In Twinkle 3, dat 17 maart verschijnt, lees je meer over dit onderwerp.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Forse uitbreiding aanbod TheFork door samenwerking Michelingids
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.