Twinkle | Digital Commerce

De stabiele factor in extreme tijden

2020-03-16
1000562
  • [opinie]
  • 0:59

Het zijn extreme tijden, scholen zijn dicht, horeca is gesloten, er wordt massaal thuisgewerkt en supermarkten worden leeg gehamsterd.

Ook de e-commerce wordt getroffen, door stagnerende productie in China raken voorraden op en is levering onzeker.

Toch is er ook een kans, als sector kunnen we in deze barre tijden laten zien dat e-commerce een steentje bij kan dragen in het leefbaar houden van de situatie. Wordt e-commerce vaak gezien als de boosdoener achter lege winkelstraten, busjes in woonwijken, belastingontwijkers en verkoop op afbetaling met weinig ruimte voor ethiek. In tijden van crisis kunnen we laten zien dat we als sector oplossingen kunnen bieden.

Door ons van onze goede kant te laten zien. Door te laten zien dat we de stabiele factor zijn die ook in tijden van crisis met praktische oplossingen komt. Contactloze bezorging aan de deur, winkelwagen regels die hamsteren voorkomt en ga zo maar door.

Daarmee zorgen we ervoor dat ook na deze crisis het imago van de e-commerce verbeterd is en e-commerce niet alleen gezien wordt als de oorzaak van problemen. En misschien nog wel belangrijker, we dragen ons steentje bij aan het oplossen van deze crisis.