Anouk Beeren (45) is per 1 december de nieuwe directeur crosschannel bij Intergamma. Beeren volgt Lieke Luttmer op, die na vier jaar vertrok naar Nationale Nederlanden.
Beeren werkte de afgelopen tien jaar als directeur e-commerce en marketing bij Bidfood. In die functie realiseerde ze de digitale transformatie van de horecagroothandel.
‘Brede achtergrond in e-commerce’
De nummer 25 in de Twinkle100 geeft aan blij te zijn met de komst van Beeren en verwacht dat ze met haar brede achtergrond in e-commerce en retail ‘uitstekend past bij de ambitie van Intergamma’. Sebastiaan de Jong, CCO en bestuurslid: ‘We willen onze rol als voorloper in de doe-het-zelf branche op het gebied van e-commerce vasthouden en verder uitbouwen.’ De Jong meent dat Beeren de werelden van fysieke winkels en het internetplatform goed op elkaar aan kan laten sluiten.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Anouk Beeren aan de slag als directeur crosschannel Intergamma
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.