FNG Group, het moederbedrijf van onder andere Miss Etam, reorganiseert zijn Nederlandse activiteiten en zet daarbij meer in op digitalisering.
Alle afdelingen van de FNG merken worden opnieuw ingericht en samengevoegd in het kantoor in Diemen. Hierdoor komen ongeveer vijftig banen te vervallen. Het bedrijf laat weten dat er wel tien banen in het ‘digitale domein’ worden gecreëerd.
Toekomstbestendig
FNG hoopt hiermee over een toekomstbestendig model te beschikken en beter in te kunnen spelen op verschillende marktontwikkelingen ‘zoals de veranderende rol van het fysieke winkelkanaal’. Ook stelt het bedrijf in te zetten op ontwikkelingen als digitalisering en de platformeconomie. Met een Nederlandse omzet in 2018 van zo’n 58 miljoen euro staat de FNG Group op de 36e positie in de Twinkle100.
Tegelijkertijd met de reorganisatie maakt het bedrijf melding van de benoeming van Richard Tusk tot managing director van FNG Nederland. Hij laat weten dat FNG Nederland door de verandering ‘fit for the future’ wordt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Miss Etam-moeder zet in op digitalisering
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.