Designbedrijf Zuiver verkoopt voor het eerst een eigen merk online via een brandstore. De onderneming lanceert designmerk Bold Monkey. ‘Net een tikkeltje anders’.
Bold Monkey richt zich op jongeren en biedt een gelimiteerd aanbod van designmeubels van minimaal 59 tot maximaal 1.699 euro. De shop start met 35 artikelen. Dit wordt later aangevuld.
Verwacht geen standaard designmeubels in de webshop. Bold Monkey biedt juist een platform voor ‘Liefhebbers van design die altijd gaan voor uniek in plaats van uniform. Zie ons als de maximalisten van de interieurwereld.’
Bold Monkey geldt als eerste merk die de overkoepelende organisatie Zuiver BV zelf online verkoopt. Ook is het merk in fysieke winkels in Europa te koop.
Zuiver BV
Zuiver BV is in 1998 opgericht door Caroline van Velze, Richard Halberstadt, Arjen Lubbes en Jaap Landsaat. Naast Bold Monkey zijn ook interieurmerken Zuiver en Dutchbone onderdeel van Zuiver BV. Ook heeft het bedrijf een eigen White Label Living collectie. Deze merken worden echter niet door het bedrijf zelf online verkocht. Wel zijn deze collecties op andere platforms te koop in zeventig landen wereldwijd.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zuiver ruikt aan online verkoop met Bold Monkey
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.