Spike Huisman, huidig senior category manager Wijnen bij Albert Heijn, maakt in maart de overstap naar Wijnvoordeel.nl, daar wordt hij label manager.
Dat meldt nieuwssite Winebusiness.nl. Diezelfde nieuwssite riep hem twee jaar geleden uit tot ‘Wijnkoper van het jaar’. Huisman was bij Albert Heijn verantwoordelijk voor het wijnbeleid. Zo bepaalde hij de selectie van wijnen bij de Zaanse grootgrutter. Voordat Huisman bij Albert Heijn werkzaam was, vervulde hij vergelijkbare rollen bij Jumbo en C1000.
In april vorig jaar was er ook een verschuiving aan de top bij de nummer 49 van de Twinkle100. Toenmalige managing director van Wijnvoordeel.nl Jacco Oosterhof maakte destijds bekend te vertrekken naar moederbedrijf e-luscious. Oosterhof startte in 2007 als business development manager e-commerce bij de onderneming. Bij e-luscious richt Oosterhof zich meer op het uitbreiden van de koffieverkoop.
Lees ook: 'Wijnvoordeel: e-commerce cowboys' (Twinkle 4 2018)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Spike Huisman verruilt Albert Heijn voor Wijnvoordeel.nl
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.