Marketingbureaus Daisycon, Affiliprint, Sovendus en Conversive verenigen zich onder de nieuwe merknaam Linehub.
Onder die nieuwe vlag bieden de bedrijven hun specialiteiten gebundeld aan: affiliate marketing (Daisycon), insert marketing (Affiliprint), checkout marketing (Sovendus) en conversie-optimalisatie (Conversive).
Collectief
De vier bureaus werkten al intensief samen. Als eigenaar van Affiliprint nam Daisycon vorig jaar de activiteiten van Conversive over; ook Sovendus sloot zich aan. Het nieuw gevormde collectief bezit kantoren in Nederland, België, Duitsland en Taiwan.
'Bij Linehub staat performance driven marketing voorop; resultaatgericht denken en de handen uit de mouwen steken', aldus het nieuwe moederbedrijf. 'Linehub gelooft dat het geheel meer is dan de som der delen. Die filosofie wordt nu kracht bijgezet met de lancering van het merk.'
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Affiliprint, Daisycon, Sovendus en Conversive worden Linehub
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.