Social shoppingsite Stylefruits trekt de stekker uit zijn activiteiten. Moederbedrijf Ströer sluit het internationale platform, dat vertegenwoordigd is in Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Polen.
'Vanaf 28 december gaat stylefruits offline. Wij willen jullie bedanken deel te zijn geweest van onze community!' meldt het platform zijn bezoekers. Het sociale verzamel- en verwijsplatform voor vrouwenmode en wonen, dat zich enkele jaren terug nog 'het grootste recommendation platform van Europa' noemde, ziet zich na negen jaar genoodzaakt te stoppen.
Stylefruits verkoopt niet zelf, maar toont het aanbod van externe webwinkels. Daarbij krijgen items die het populairst zijn onder gebruiksters, de meeste exposure.
M-commerce en kinderkleding
In een interview van Twinkle met het platform vertelde oprichter en ceo Ingo Heinrich in 2015 nog over de focus op m-commerce: 'Sinds de lancering van de app in de herfst van 2014 hebben we het aantal gecreëerde outfits per maand zien verdubbelen. Momenteel komt 70 procent van al ons verkeer uit mobiel en 65 procent van onze omzet.' Het platform wilde meegroeien met zijn doelgroep van jonge vrouwen door ook in kinderkleding te stappen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Kerstdagen internationaal eindpunt voor Stylefruits
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.