Target installeert een GiftNow-knop in zijn webwinkel in de aanloop naar het holiday shopping season. De mogelijkheid om het cadeau vóór verzending voor te leggen aan de ontvanger moet het aantal retouren na de feestdagen verminderen, is het idee.
Shoppers kunnen de GiftNow-knop aanklikken op de productpagina en het e-mailadres van de cadeauontvanger invullen. Die krijgt een e-mail met de vraag of hij bijvoorbeeld de kleur en grootte van het product nog wil aanpassen aan zijn wensen.
Klaarzetten voor verzending
Na die selectie zet Target het artikel voor de koper klaar voor verzending op een gekozen tijdstip. De GiftNow-e-mail kan ook op een gekozen moment verzonden worden naar de cadeauontvanger, zodat hij bijvoorbeeld niet nu al hoeft te beslissen.
Geen verrassing
Target denkt, net als andere GiftNow-gebruikers als Macy’s en Neiman Marcus, dat de knop het aantal retouren na de feestperiode helpt verminderen. Een eventuele optie voor kerstvierders die het geen probleem vinden om al te weten wat er straks voor hen onder de boom ligt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Target laat klant kerstcadeaus personaliseren
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.