Under Armour stapt in subscription commerce. De ArmourBox is per keer gevuld met sportkleding en -schoenen, zodat sporters steeds een nieuwe outfit tot hun beschikking hebben.
Volgens Under Armour is er vanuit zijn klanten genoeg vraag naar een kledingabonnement. Sporters weten op welke termijn zij hun outfit of schoenen moeten vervangen, luidt de gedachte. De Amerikaanse box komt daarom in een versie van 30 dagen, 60 dagen en 90 dagen.
Zwetend uitproberen
De kleding wordt in die periode gratis verzonden naar de klant. Hij bekijkt welke kleding hij houdt en stuurt de rest terug. Houdt hij alles, dan krijgt hij 20 procent korting op de totaalprijs. Retourneren is ook gratis, nadat de klant de producten - al zwetend - een week heeft uitgeprobeerd.
Niet pauzeren
Anders dan bij veel andere mode-‘lidmaatschappen’ - als Zalando’s Zalon - is het niet mogelijk om de ArmourBox te pauzeren of om een box over te slaan. Wel is het een optie om de bezorgfrequentie aan te passen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Under Armour komt met sportkledingabonnement
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.