Twinkle | Digital Commerce

On that ass

2017-09-11
1253705
  • [nieuws]
  • 1:18

Hip ondergoed nodig? Het lidmaatschap van Onthatass.com levert maandelijks één boxershort in exclusief design op. De ondertitel van de site luidt: We dare you to wear it. De kleurrijke prints waarmee de boxers zijn bedrukt zijn dan ook beslist niet alledaags.

Oprichter/eigenaar Jorn Besselink ziet mannenboxershorts als verbruiksmiddel en vindt het belangrijk dat het product een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft. ‘We gebruiken de beste materialen voor het fijnste comfort.’ Het bedrijf ontwikkelt exclusieve prints om de boxer een trendy aanzien te geven. ‘Omdat we alles in eigen beheer hebben, kunnen we ze aanbieden voor € 9,99 per maand’, zegt Besselink. Hij runt de webshop samen met zijn compagnon Maurice van Hoek en een aantal medewerkers. Om naamsbekendheid en conversie te genereren zet het bedrijf tv-commercials, billboards, abri’s en Facebookadvertenties in. De exclusiviteit van de prints en het abonnementsmodel onderscheiden On That Ass van anderen uit de branche, aldus de oprichter.

Ook het logistieke gedeelte van de webwinkel vindt plaats in eigen beheer. ‘We hebben meerdere logistieke werknemers in dienst die ervoor zorgen dat onze nieuwste boxershorts weer bij de leden op de deurmat terechtkomen’, meldt Besselink. Klanten kunnen de print van hun eerste boxer zelf kiezen, daarna wordt maandelijks automatisch het nieuwste ontwerp toegestuurd.

De grootste uitdaging is voor de eigenaren het laten groeien van het ledenbestand. ‘En we moeten ervoor zorgen dat leden tevreden en enthousiast blijven door middel van het verbeteren van ons concept en de klantenservice.’