Op ‘Coolblue-achtige’ wijze ruimt Riksja zijn verschillende domeinnamen op door elk van zijn reissites onder zijn merknaam te scharen. Websites die voorheen Thailand Online, Zuid-Afrika Online of Costa Rica Online heetten, dragen vanaf nu de naam van de travel-retailer.
Riksja Travel biedt ruim veertig bestemmingen wereldwijd en kende evenzoveel domeinnamen. 'We hebben ruim zeventien jaar gewerkt met onze ‘online’ sites, zoals wij ze noemen,' zegt managing partner Fenny Beek in een persbericht. 'Maar we merken dat onze reizigers vaak de naam van Riksja Travel als overkoepelende reisorganisatie niet kennen, zelfs al zijn ze met ons op reis geweest.' Met de merkstrategiewijziging wil de online reisorganisatie daarom meer bekendheid vergaren.
Breed palet
De nummer 25 van de Top-30 Travel van de Twinkle100 draaide in 2015 38 miljoen euro omzet. In de komende maanden introduceert Riksja 'Kids- en Europalabels' voor zijn verschillende reizen. 'We bieden een breed palet aan reizen aan en dat mogen reizigers best weten,' aldus Beek.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Riksja verbindt reissites met eigen merknaam
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.