Bol.com vraagt klanten om feedback op nieuwe functionaliteiten via een testomgeving. Een aantal klanten heeft inmiddels een uitnodiging gekregen om acties en tools op beta.bol.com te waarderen, zodat bol.com kan besluiten dit te integreren in zijn platform.
‘Opgepast! Je betreedt nu het testgebied van bol.com. Geen zorgen, je loopt geen gevaar: je kan hier alles doen wat je ook op bol.com doet. Maar je zal wel coole dingen zien. Hier testen we namelijk onze nieuwste ideeën. Deze werken het beste als je bent ingelogd. We zijn blij met je feedback en ideeën. Spaar ons niet! We kunnen tegen een complimentje. En ook tegen een stootje’, schrijft bol.com aan klanten die de bèta-website betreden.
Prettig design?
De lijstaanvoerder van de Twinkle100 vraagt onder andere de mening van klanten over een nieuw design van de homepage (‘Vind je dit design prettig?’) en een 360-graden view binnen een fysieke showroom van Riviera Maison met daarin producten die direct online te bestellen zijn (‘Wat vind je van deze 360 view?’).
Techlab
De nieuwe testwebsite bestaat naast bol.com’s Techlab, waar bloggende software engineers, testers en user experience designers vertellen over hun werk bij het bedrijf en hun kennis delen. Ook vinden liefhebbers in dit lab informatie over techevenementen van bol.com en hoopt het bedrijf IT-medewerkers te overtuigen om te solliciteren.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bol.com vraagt klant om feedback op nieuw testplatform
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.