Marley Spoon heeft een nieuw logo, nieuwe dozen en de site is opgefrist. ‘Het idee achter het redesign was het creëren van een visuele identiteit die meer toegankelijk en vriendelijk overkomt’, aldus creatief directeur Amie Lin.
Het nieuwe design, waaraan vanaf begin dit jaar is gewerkt, wordt geïntroduceerd op de Nederlandse, Belgische, Duitse, Britse, Australische en Oostenrijkse markt. Het keert terug op de website, de apps, de verpakking en in alle marketinguitingen.
Goed eten
‘Het vernieuwde beeldmateriaal is aansprekend en helder’, verklaart Marley Spoon. ‘Omdat het allemaal om goed eten draait, worden de pure ingrediënten en kleurrijke gerechten in de foto’s gecombineerd met een simpele achtergrond waardoor de meest belangrijke elementen eruit springen. De handen in de foto’s maken de beelden persoonlijker en dynamischer.’
Marley Spoon
Marley Spoon komt net als concurrent Hellofresh uit Berlijn. Beide bedrijven worden (direct of indirect) ondersteund door Rocket Internet, maar ze opereren helemaal zelfstandig. Marley Spoon, pas opgericht in 2014, noemt het zijn missie om ‘de wereldwijde voedselverspilling dratisch in te perken’, door verse ingrediënten zoveel mogelijk direct van de producent tot aan de voordeur van klanten te brengen. In navolging van Marley Spoon is Hellofresh zijn afnemers ook flexibiliteit gaan bieden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuwe jas voor Marley Spoon
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.