Bellamy Gallery biedt totale transparantie over het verkoopproces. Dat is in een notendop het nieuwe modeconcept van oud- bestuurslid van de Etam Groep Mireille van der Sprong en Imke Bens, eerder werkzaam bij WE Fashion en Etam Groep.
‘Het zijn zware tijden voor Nederlandse retailers. De ene na de andere keten valt om. Marges staan enorm onder druk, de focus ligt op kortetermijnwinst, gekke kortingsacties volgen elkaar in rap tempo op organisaties zitten gevangen in ouderwetse structuren. De markt is verziekt’, zo staat op de website.
Totale transparantie
Bellamy Gallery moet hier naar eigen zeggen verandering in brengen. Het concept biedt kwalitatieve kleding tegen een standaardprijs. ‘Geen geheimzinnige marges, maar totale transparantie over prijsopbouw. Geen gekke kortingsacties, maar altijd de beste prijs’, luidt de strategie.
Fysieke winkels
Die transparantie wordt ook doorgevoerd in de informatie over waar de producten gemaakt zijn (Europa) en het vervoer van de artikelen. Bellamy Gallery opende deze week zijn eerste fysieke winkel in Haarlem. Later volgen filialen in Maastricht, Den Bosch en Rotterdam.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Voormalig Miss Etam-werknemers lanceren modeconcept
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.