Twinkle | Digital Commerce

Scottybons van Noor de Bruijn opent deuren

2017-05-27
180101
  • 1:06

De curated shopping site voor vrouwen Scottybons is live. Het platform wordt gerund door de voormalig directeur marketing en e-commerce van MS Mode Noor de Bruijn. De eerste geïnteresseerden hebben een uitnodiging gehad om stijladvies op te vragen.

‘Vanaf nu gaan we echt beginnen. Ben jij klaar om gestyled te worden?’, stuurde Scottybons gisteren naar zijn eerste vrouwelijke fans. Zij worden gevraagd om een style intake te doen in de vorm van een vragenlijst. Voor dit stijladvies betalen zij 15 euro.

Box vol kleding
De werkwijze van De Bruijn doet denken aan die van The Cloakroom, Outfittery en House of Einstein, concepten voor mannen. Binnen twee weken wordt de eerste box met kleding gratis thuis geleverd door Scottybons, belooft het platform. Vrouwen hoeven alleen voor de items die zij houden te betalen. Retourneren van kleding is ook gratis.

Testen
Toen ze haar afscheid bij MS Mode bekend maakte, liet De Bruijn weten dat ze toe was aan een nieuwe uitdaging. Ze liep al enige tijd rond met het idee om zelf een online modeconcept op te zetten. Scottybons is het resultaat. De eerste kledingdoosjes zijn al even geleden verstuurd, wij wijze van test.