Adidas stapt in subscription commerce met Avenue A. Het sportbedrijf stuurt sportieve vrouwen elk kwartaal een doos vol kleding, schoenen en accessoires, volgens de trends van het seizoen.
Vooralsnog kunnen alleen Amerikaanse vrouwen gebruik maken van de nieuwe service. Adidas zet in op sportsters die plezier halen uit hardlopen of een buitentraining. Elk kwartaal krijgen zij een doos opgestuurd met daarin drie tot vijf ‘premium artikelen’ voor 150 dollar per box.
Fitnessgoeroe
De doos wordt samengesteld door bekende sporters en stylisten. Fitnessgoeroe Nicole Winhoffer trapt af met een box vol sportkleding en de nieuwste hardloopschoen van Adidas, genaamd PureBoost X.
Stylish sporten
Adidas volgt het voorbeeld van vele andere modepartijen en cosmeticabedrijven (Sephora, Birchbox) in subscription commerce. Nog nooit was er echter een sportmerk dat een abonnement koppelde aan zijn assortiment. Adidas zet specifiek in op de sportende vrouw, omdat die zich volgens het bedrijf graag stylish in het zweet werkt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Adidas komt met abonnement voor sportende vrouw
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.