Twinkle heeft een nieuwe focus en daarmee een nieuwe ondertitel: Digital Commerce. Vandaag verschijnt het eerste magazine in een glanzend nieuw jasje. ‘Het is dat er Twinkle op de cover staat, anders zou u het magazine wellicht niet herkennen’.
‘We gingen van Vakblad voor webwinkeliers (2005-2009) naar Concreet over E-commerce (2010-2015). Van de focus op het pure online verkopen naar schrijven over en voor webwinkels én retailers en brands die ook online gaan. Nu, met de nieuwe ondertitel, gaan we weer een stapje verder. Digital Commerce’, aldus hoofdredacteur Marieke Verdonk.
Digitale werkelijkheid
De redactie schrijft onder de nieuwe koers over online shops, over retailers en merken die een omnichannel strategie uitrollen én over hoe de nieuwe digitale werkelijkheid zich op de winkelvloer manifesteert. Dat laatste kwam al aan bod, maar wordt nu steviger verankerd in de merkformule.
Nieuw event
‘Twinkle is als merk natuurlijk meer dan een magazine’, zegt Verdonk. ‘Het is ook een site en we bieden flink wat events over het vakgebied. Dit jaar zullen we dat portfolio uitbreiden met een event over en voor winkels die digital naar binnen halen.’
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Twinkle. Een van de weinige bladen die ik nog telkens en met plezier doorblader. Veel succes met de verdere uitbouw van de Digital Commerce propositie!
Gefeliciteerd, hiermee kunnen jullie weer makkelijk 10 jaar vooruit!
Goede move, Marieke. De volle breedte pakken.