Noor de Bruijn vertrok eind september als directeur marketing en e-commerce bij MS Mode. Momenteel maakt ze zich klaar voor de lancering van Scottybons, een startup in ‘online personal shopping voor vrouwen’.
Toen ze haar afscheid bij MS Mode bekend maakte, liet De Bruijn weten dat ze toe was aan een nieuwe uitdaging. Ze liep al enige tijd rond met het idee om zelf een online modeconcept op te zetten. Scottybons is het resultaat. De eerste kledingdoosjes zijn al even geleden verstuurd, wij wijze van test.
Werkwijze
Op Scottybons.com is te lezen dat gebruikers ‘binnenkort’ complete outifts kunnen bestellen, die op de persoon worden geselecteerd en aan huis worden bezorgd. De werkwijze van De Bruijn doet denken aan die van The Cloakroom, Outfittery en House of Einstein, concepten voor mannen. Met Your Style Lab werd twee jaar geleden ook een online stijladviesdienst voor Nederlandse dames op de markt gebracht, door een andere bekende e-commerce vrouw: Chantal Poiesz.
MS Mode en Coolinvestments
Noor de Bruijn was een kleine twee jaar dedicated directeur bij MS Mode. Daarvoor was ze een jaar lang verantwoordelijk voor e-commerce en business development bij Coolinvestments, waar behalve MS Mode ook modeketens America Today en Coolcat en lingeriemerk Sapph onder vallen. Eerder was De Bruijn onder meer countrymanager bij Vente-exclusive.com en directeur bij Nike.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Noor de Bruijn in online stijladvies: Scottybons
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.