De Ecommerce Foundation is op zoek naar de '25 best practices in omnichannel 2015’. Naast eigen deskresearch vraagt de organisatie retailers om een duit in het onderzoekszakje te doen door zelf een case aan te dragen.
‘Het doel van het onderzoek is om retailers te inspireren met de mogelijkheden van omnichannel en ze te laten zien wat de best practices van het moment zijn’, schrijft de Ecommerce Foundation in een bericht. ‘Uiteindelijk moet het rapport per case toelichten wat de voordelen zijn voor zowel de retailer als de consument en aangeven voor welke fase van de customer journey de applicatie van toepassing is.’
Insturen
De organisatie vraagt retailers nu om hun best practices van het afgelopen jaar in te sturen (docs-document), om ook een plek in het onderzoek te bemachtigen. Inzenden kan tot 31 december, waarbij u direct kans maakt op een Amazon-cadeaubon van 100 euro. De resultaten zullen naar verwachting op 21 januari worden gepresenteerd.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Ecommerce Foundation zoekt ‘best omnichannel practices’
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.