Wehkamp introduceerde zijn online magazine ruim een jaar geleden tijdens de presentatie van zijn vernieuwde website. Het magazine moest inspiratie bieden tijdens het shoppen. Een vijfkoppig redactieteam van stylisten en andere mode- en woondeskundigen binnen Wehkamp stelde het maandelijkse ‘blad’ samen.
Altijd vernieuwbaar
Het maandelijks verschijnen van het magazine was voor Wehkamp niet genoeg. Het nieuwe contentplatform kan ‘op elk gewenst moment’ worden vernieuwd, zodat de content altijd bij de producten past. ‘Met het nieuwe platform kunnen we bij productcategorieën direct relevante artikelen of video’s tonen met tips, oplossingen en de laatste trends’, laat Puck Landewé, teamleider Redactie optekenen in een persbericht. ‘Zo kunnen we heel snel inspelen op klantenbehoeftes en de actualiteit. Door scherpe voorselecties te maken, helpen we onze klanten keuzes te maken, ongeacht hun smaak, budget of stijl.’
Vloggers
Wehkamp lanceerde - in het kader van inspireren - eerder ook al een YouTube-kanaal met de naam Simply Stylish. Zes bekende ‘vloggers’ houden consumenten hier maandelijks op de hoogte van de nieuwste trends in fashion, beauty en lifestyle.
Hallo,
Knap ! Met welke software hebben ze zo'n platform gebouwd ?
Johan