Twinkle | Digital Commerce

Otto biedt kijkje in de keuken met live stream

2017-11-09
180101
  • 0:56

Otto Group biedt openheid over de cadeaus die in de periode naar de kerstdagen toe op het platform worden besteld. Het bedrijf heeft voor zijn DACH-landen een live stream geopend waarop consumenten kunnen meekijken in de verkopen.

In de stream wordt live weergegeven op welke plekken in de DACH-landen op dat moment een artikel aan een Otto-winkelmandje wordt toegevoegd en op welke plekken wordt afgerekend. Ook is te zien wat de meest gebruikte zoektermen op de sites zijn, welke producten ‘trending’ waren in de laatste vijf minuten en wat de waarde is van de laatst gevulde winkelmandjes.

Office en Yapital
Het kwakkelende Otto heeft onlangs zijn kantoorgroothandel Otto Office in de etalage gezet. Met een jaaromzet van rond de 200 miljoen euro is Otto Office één van de grootste online kantoorgroothandels van Duitsland. Sinds april dit jaar is het voor Duitse Otto-klanten mogelijk om hun order te betalen met Yapital, de eigen betaaldochter van het postordericoon.