Het platform met producten van luxemerken als Dior, Gucci, Fendi en Marc Jacobs lanceerde zijn nieuwe app Get Inspired wereldwijd in elf talen voor iOS- en Android-apparaten. De feature Around You biedt consumenten een overzicht van de meest gekochte producten door klanten in de directe omgeving.
Slide, scroll en shop
Ook staan de meest gewilde artikelen in de steden Milaan, Parijs, Londen, New York, Los Angeles, Moskou, Shanghai, Tokyo, Berlijn en Venetië op de lijst. De producten kunnen direct vanuit de app besteld worden door een scan van de creditcard te maken. ‘Simply slide, scroll and shop’, aldus Yoox.com.
Speak & Shop
De app van het platform, dat onderdeel is van de Yoox Group, had eerder al een gift finder en spraakherkenningsfunctionaliteit onder de noemer Speak & Shop. Deze laatste functie bestaat inmiddels niet meer. Behalve in het Italiaans, de taal van Yoox’ thuisbasis, was Speak & Shop beschikbaar in het Engels, Frans, Russisch, Spaans, Duits, Japans, Koreaans en Amerikaanse Engels.
Yoox Group
Naast Yoox.com heeft de Yoox Group de eigen websites Thecorner.com en het dit jaar gelanceerde Shoescribe.com als multi brand shops. Het Italiaanse concern verdient ook aan mono brand shops die het in de lucht houdt voor merken als Emporio Armani, Diesel en Valentino.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Yoox.com-app toont wat andere shoppers kopen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.