De Ace Luxury Group, tot voor kort Ace Juweliers Groep, is begonnen met de verkoop van schoenenlabel Shoe d’Orange. De naamswijziging markeert de verbreding van het Amsterdamse bedrijf. Behalve meer schoenmerken zullen ook tassenlabels volgen.
Ace lanceerde enkele weken geleden twee nieuwe webshops naast Acejewelers.com, nog altijd de plek voor juwelen, diamanten en horloges uit het luxesegment. Op Aceeyewear.com worden sinds medio maart designzonnebrillen verkocht, Acetrends.com verkoopt trendy zonnebrillen, horloges en sieraden. Ook de schoenen van Shoe d’Orange zijn er te koop.
Logische aanvulling
Volgens CEO Alon Ben Joseph zullen meer schoenmerken volgen. Tegen Twinkle zegt hij: ‘We overwegen zeker meerdere merken toe te voegen aan onze collectie, indien wij waarde toevoegen aan het merk en het merk past bij onze collectie van trendy luxe accessoiremerken. Schoenen, tassen en andere luxe leder accessoires zijn een logische aanvulling op ons assortiment in onze optiek.’
Vernieuwing
Ace heeft drie fysieke winkels in Amsterdam, met ieder een eigen assortiment. Ben Joseph zei onlangs tegen Twinkle dat hij de websites van het bedrijf elke vijf jaar compleet wil vernieuwen. In 2008 pionierde Ace Jewelers met online verkoop van sieraden, dit jaar staat in het teken van de entree in nieuwe categorieën. ‘Dus voor 2018 moet er weer iets nieuws online staan’. Inmiddels tekent het online kanaal voor ongeveer 20 procent van Ace’omzet.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Online juwelier stapt in schoenen en tassen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.