Sanoma Media heeft in België een eigen groepskortingssite gelanceerd. Op Shedeals.be worden producten en diensten aangeboden in de categorieën beauty, wellness, gastronomie, home & deco en vrije tijd.
Sanoma Media gaat Shedeals.be actief onder de aandacht brengen bij lezers van de vrouwenbladen Libelle, Feeling en Flair. De aanpak is vergelijkbaar met de manier waarop NRC zijn media in ons land gebruikt voor de promotie van de eigen dagdealsites Onedayonly.nl en Onedayforher.nl.
Goede contacten met leveranciers
Over de scherpe aanbiedingen op Shedeals.be laat Sanoma Media bezoekers weten: ‘De teams en redacties van onze vrouwenbladen zijn op de hoogte van de leukste plekjes, de meeste geweldige nieuwe producten en de tofste evenementen. De goede contacten die we hebben met de leveranciers, vertalen zich in hoge kortingen. Deze rekenen we door in jouw aankoopbedrag en zo geniet jij van een veel lagere prijs!’
Veilingacties.nl
Shedeals.be is voor Sanoma Media een manier op ervaring op te doen met dagelijkse groepsaaankopen, een terrein waarop het uitgeefbedrijf in ons land niet actief is. Sanoma verdient hier überhaupt nauwelijks aan directe online verkoop, omdat het vooral als intermediar optreedt. Het Finse uitgeefconcern sloot onlangs wel een samenwerking met Veilingacties.nl, om expertise op te bouwen rondom online veilingen, een ander e-commerce fenomeen van deze tijd.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Sanoma mikt op Belgische lezeressen met Shedeals.be
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.