Wehkamp.nl heeft vanaf volgende week woensdag een eigen radiostation. In nauwe samenwerking met Radio538 is 'wehkamp.nl radio' ontwikkeld. Met dit nieuwe digitale station hoort het winkelend publiek, wanneer gewenst, non-stop, 24 uur per dag speciaal geselecteerde muziek, met de bedoeling het online winkelen te veraangenamen.
De radio van het webwarenhuis biedt een muziekmix binnen de genres trendy pop, modern jazz en classic hits. 'We vinden het erg belangrijk onze klanten voortdurend te inspireren. Dit doen we natuurlijk met ons assortiment, onze services en innovaties. Maar ook muziek kan inspirerend werken', zegt Alexander van Slooten, Manager Internet bij Wehkamp.nl.
De in omzet grootste webwinkel van Nederland zet zwaar in op inspiratie. Zo kunnen klanten via een 'drag and drop-optie' zelf combinaties maken op een moodboard en deze collages vervolgens eenvoudig delen via de diverse social media. Ook het onderdeel 'Samen Shoppen', waarbij (bevriende) klanten via verschillende locaties een shopervaring delen, maakt onderdeel uit van de 'inspiratiestrategie'.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wehkamp.nl wil inspireren met muziek
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.