Twinkle | Digital Commerce

The Body Cover Group komt met eigen webwinkels

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:00

The Body Cover Group gaat eigen webwinkels exploiteren voor zijn merken After Eden, Boobs & Blommers en Nickey Nobel. De shops, die dit najaar worden gelanceerd, moeten samen 150.000 producten gaan verkopen volgend jaar, aldus algemeen directeur Willem van Helden.

Met de webwinkels bouwt The Body Cover Group, dat zijn producten slijt via onder meer de Bijenkorf, V&D en Wehkamp.nl, aan een eigen verkoopkanaal op internet. Van Helden: ‘De webshops bieden ons de gelegenheid complete collecties te presenteren, dus de basismode en wat we de highlights noemen.’

De directeur van het modebedrijf uit Waalwijk, waar zo'n zeventig mensen werken en dat ook aan omringende landen levert, geeft aan dat adviesprijzen gaan gelden in de shops voor After Eden, Boobs & Blommers en Nickey Nobel. ‘We zullen in de webwinkels ook verwijzen naar erkende verkooppunten elders op het web. Daar kunnen de prijzen inderdaad lager liggen op monumenten.’

De webwinkels van The Body Cover Group worden ontwikkeld door Xsarus E-development & Consulting, het bedrijf dat onlangs Tamika.nl opleverde voor Drogisterij.net.