Vergelijk.nl is gestopt met SuperDagDeal, een site waarop de vergelijker sinds 2009 dagelijks één aanbieding deed. SuperDagDeal is verkocht aan GoldenExperience en gaat binnenkort weer in de lucht.
Bij wijze van proef begon Vergelijk.nl twee jaar geleden in relatieve stilte met de site Superdagdeal.nl. De vergelijker, onderdeel van de Compare Group, was zelf verantwoordelijk voor inkoop, content en promotie.
Focus
Jan-Willem Velders, die zich fulltime bezighield met SuperDagDeal, laat Twinkle weten dat Compare Group de toekomst van de site recent heeft geëvalueerd. ‘Er waren meerdere opties, zoals een koerswijziging of een verkoop. Het is dat laatste geworden, vooral omdat het concept niet meer aansluit bij de strategie van Compare Group. We willen ons concentreren op dingen waar we goed in zijn. En dat is een betrouwbare vergelijker zijn van webwinkels, producten en prijzen.’
Rambo-arrangement
De verkoop van SuperDagDeal werd vorige week afgerond. Hoeveel GoldenExperience voor de site betaalde wordt niet bekendgemaakt, aldus Annelies van der Meulen. Zij is verantwoordelijk voor marketing & pr bij de nieuwe eigenaar. GoldenExperience opende op 1 februari de site Goldendeals.nl, waarop dagelijks uitjes en belevenissen worden aangeboden tegen 50 tot 90 procent korting. Vandaag gaat het bijvoorbeeld om een Rambo-arrangement.
Vooral producten
SuperDagDeal wordt het tweede label van GoldenExperience en zal – net als onder Vergelijk.nl – vooral producten in de aanbieding doen, aldus Van der Meulen. 'Daarnaast zullen we ook leuke activiteiten gaan verkopen.' Waar GoldenDeals verschillende aanbiedingen heeft voor 42 steden, blijft het aanbod van SuperDagDeal à la iBood beperkt to één product per dag voor heel Nederland.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Vergelijk.nl verkoopt SuperDagDeal aan GoldenExperience
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.