Metro heeft in de krant van vandaag een special opgenomen over webwinkelen. De uitgave is in opdracht van branchevereniging Thuiswinkel.org gemaakt om online shopping net voor de feestdagen een extra duw in de rug te geven.
In de special, waarin Bol.com’s Daniel Ropers het eerste woord heeft, staat onder meer een interview met Claudia Willemsen. De ‘founding mother’ van Kleertjes.com kwam onlangs ook al voorbij in het televisieprogramma Nieuwsuur (fragment).
Miljoenenpubliek
Metro’s bijlage biedt verder onder meer tips over veilig winkelen, lijstjes met feiten en cijfers, een artikel over ‘eerste hulp bij een waardeloze aankoop’ en een advertentie over Metro’s eigen webwinkel Metroshop.nl. U kunt de special van 12 pagina's, die vandaag een miljoenenpuibliek bereikt, online doorbladeren via deze link.
Sinterklaas op internet
Wijnand Jongen, directeur van opdrachtgever Thuiswinkel.org, verwacht dat Nederlandse webwinkeliers in deze Sinterklaasperiode 20 procent meer extra omzet zullen boeken dan vorig jaar.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Metro brengt special over online shoppen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.