Twinkle | Digital Commerce

Blok, Van Eijk of Toorenaar Marketeer of the Year?

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:08

Marjolijn Blok van Twinkle100-aanvoerder Thomas Cook, Ton van Eijk van Wehkamp.nl en Kiliaan Toorenaar van Marktplaats.nl dingen mee naar de titel Marketeer of the Year, die Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Tijdschrift voor Marketing vergeven.

Ze behoren tot de tien genomineerden die succes wisten te koppelen aan de inzet van innovatie instrumenten en marketing een plek in de bestuurskamer hebben gegeven. Dat zijn de twee belangrijkste criteria van de negenkoppige jury, onder voorzitterschap van Tijdschrift voor Marketings Theo van Vugt.

Onderhoud
Marjolijn Blok is head of marketing bij Thomas Cook en was eerder dit jaar openhartig over het achterstallig onderhoud dat het reisconcern online te doen had. Van Eijk draagt de titel marketingdirecteur bij Wehkamp.nl en Toorenaar, die de advertentiemogelijkheden van Marktplaats.nl oprekte, is commercieel directeur bij de handelssite.

Genomineerden
Het lijstje genomineerden wordt aangevuld met Boukje Bügel-Gabreëls van NS Reizigers, Peter Hoitinga van Ditzo, Jeroen Pietryga van Albert Heijn, Luc Suykens van Procter & Gamble Benelux, Felix Tenniglo van Inshared, Remon Veraart van Trespa International en Hanneke Willenborg van Ben & Jerry’s.

Deze top-10 wordt in maart teruggebracht tot een top-3. Op 3 juni wordt bekend wie zich Marketeer of the Year 2010 mag noemen.

Meer op Marketingonline.nl.