Met het vertrek van Kees Gbriëls als CEO van Neckermann.com, komt er een plek vrij in de directie van het thuiswinkelbedrijf. Die wordt opgevuld door Gino Thuy, die aan de basis stond van het nieuwe Neckermann.com.
U werkt al bijna vijftien jaar bij Neckermann.com. Per 1 januari wordt u Chief Marketing Officer (CMO). Welke bagage neemt u mee de directie in?
'Ik heb de hele move meegemaakt van postordercatalogus naar e-commerce. Wat ik met name heb geleerd is het managen van mens en proces. Verder heb ik gezien dat je mensen de ruimte moet geven om te excelleren in hun eigen werk. Vertrouwen geven aan mensen betaalt zich dan dubbel en dwars terug.'
Welke persoonlijke ambities heeft u gesteld?
'Neckermann.com is volop in beweging. We hebben begin oktober onze nieuwe site gelanceerd en ons nieuwe merk online neergezet. Belofte: Neckermann.com maakt je blij. Online werken we nu met 22 winkels die, ieder op hun gebied, specialist zijn. Mijn belangrijkste doelstelling is ons merk te vullen met meer inhoud. Neckermann.com maakt je blij, met tal van zaken. Bijvoorbeeld met 24-uurs levering, een uitgebalanceerd artikelassortiment, wekelijks nieuwe acties en een aantrekkelijk loyaliteitsprogramma. Deze zaken moeten bij de consument gaan aankomen.'
Hoe presteert de nieuwe site tot nu toe?
'De nieuwe site laat op dit moment geen conversieverlies zien met de oude, wat gezien eerdere resultaten zeer positief is. Uiteindelijk moet met tal van nieuwe toepassingen de conversie flink gaan stijgen.'
Neckermann.com stelt zich open voor samenwerking met andere retailers. Wanneer kunnen we daar de eerste resultaten van verwachten?
'Voor dit jaar worden nog samenwerkingen verwacht met een zestal nieuwe partners op verschillend gebied. Voor komend jaar zetten we in op meer dan 25 nieuwe partners.'
Gabriëls zei onlangs dat de 22 themawinkels op termijn ook visueel van elkaar gaan verschillen. Wanneer verwacht u dat het zover is?
'Het moet duidelijker worden dat de winkels onderscheidend zijn. De winkel beeld en geluid moet andere functionaliteiten en communicatievormen krijgen dan de wereld herenmode. Daar zetten we volgend jaar op in. 2010 wordt het jaar van de profilering van onze verschillende winkels en van het merk Neckermann.com. Eind 2010 kunnen we zeggen of dit is geslaagd.'
Goede dag.Mijn klantnummer 634456123.Ik ben uw vertroulijke klant.Ik heb vandag een brief betreft met opzegging kredietovereenkomst gekregen.Ik belde naar de klantdiensten om naar de nieuwe contrakt te vragen,ik had nog een paar vragen, maar de vrouw die mij oproep had opgenome,helaas numde zij haar naam niet, met onvrievdelijke ton met mij gesprek gehad,ja ik ken niet goed Nederlands,maar ik begrep het zo,De mens die met de klanten verkt moet vriedelijk zijn,en meer geduld hebben,bent U met mij eens?Helaas dit niet eerste keer.Daarom wij zijn met mijn vrouw een beslissing genomen, met overeenkomst stoppen.Deze drief de goede reden om dat te doen.Met vriendelijke groeten Oleg Golubitsky
p.s Ik heb dat niet voor te zagen geschreven,voor een verbetering uw klantendiensten.Ik begrep het '' Testus unos testus malus''Maar ik kond niet zwijgen naar onbeleefdheid.Excuseert U mij voor een kritiek en veel succes U in uw zaak.