Bol.com is een van de drie overgebleven kanshebbers voor de belangrijkste Marketing Excellence Award. Het bedrijf doet een gooi naar de titel 'Marketingbedrijf van het jaar'. Wehkamp.nl en Hema vielen af.
Dat maakt de jury voor de Marketing Excellence Awards bekend op de site van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA). In de finale neemt Bol.com het op tegen jeansmerk G-Star en Sensation, het dance-event van ID&T. Vorig jaar ging de prijs naar SuitSupply.
Marktplaats.nl en Brennels
Behalve de prestigieuze Award voor Marketing Excellence worden op 26 november drie zogenoemde 'impulsprijze' vergeven, in de categoriën innovatie, connected customer en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Marktplaats.nl is een van de drie kanshebbers in de connected customer categorie. De man die de handelssite groot maakte en verkocht aan eBay, Bob Crébas, dingt met zijn duurzame kledingmerk Brennels mee naar de award voor innnovatie.
Voor de toekenning van alle prijzen wordt gekeken naar de marketingprestaties van het afgelopen jaar. Om in aanmerking te komen voor een Marketing Excellence Award moet een organisatie uitblinken in:
- Mate van markt- en klantgerichtheid
- Succes en continuïteit
- Vernieuwend en onderscheidend vermogen
Voor de drie impulsprijzen gelden aanvullende criteria.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bol.com finalist bij Marketing Excellence Awards
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.